wtorek, 10 maja 2011

Buty- moja obsesja .

Przyznam się bez bicia, że buty to moja obsesja i słabość ! Pałam do nich bezgraniczną miłością ;) Za każdym razem, kiedy jadę kupić sobie coś co mi się przyda wracam z kolejną parą butów ;) Ja podświadomie wiem, że nie potrzebuję ich do życia, lecz muszę je mieć dla własnej satysfakcji, niektórzy uważają, że to choroba, jeżeli tak to mnie zdecydowanie potrzebny jest lekarz. ;) Mogę szczerze napisać, że marzy mi się para butów od Mcqueen'a, albo Taylor Says - ohhhhh . Muszę wam ukazać trochę moich marzeń: 
btw. ja nie wiem skąd Mcqueen brał pomysły na te buty, miał gość wyobraźnię ;)

MCQUEEN : 



























TAYLOR SAYS:



















To chyba na tyle ; ) Normalnie nie mogę wy3mać tutaj patrząc na te wszystkie buty ;) 
No i jeszcze moja piosenka dnia: 



Aga . 


4 komentarze:

  1. niezłee ;) 3 są świetne.

    pozdro.

    http://idilicamente.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham buty:) Nie powiem, te pierwsza od McQueena są bardzo interesujące:) Mi się marzą jeszcze louboutiny.
    Pozdrawiam:)
    http://wiolap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Te buty jednym słowem są zajebiste <3

    OdpowiedzUsuń